Sjuk.. :(

Då var det måndag igen då..  Rätt ospännande, men jag är iaf ledig :)

Kunde inte dyka i helgen, har varit kanonsjuk, det sög, verkligen.. Blir så himla sur, det är verkligen typiskt mig att bli sjuk när jag väl ska göra något..  Jag är dessutom fortfarande inte frisk..
Jaja, inte mycket att göra åt, jag har iaf haft en riktigt bra helg!

I lördags shoppade jag lite (man blir glad av att shoppa), bla en söt sommarklänning, en kjol, en kortärmad skjorta och ett par skitsnygga shorts. :)
Sen fixade jag en trerättersmiddag lagom tills Johan kom hem. Gjorde toast skagen med egengjord skagenröra, en stor lasagne med sallad och pannacotta med varma hallon till efterrätt. Sen satt vi och drack lite vin och snackade skit och spelade lite tp. Johan vann första omgången (vilket var tur, jag hade otur med tärningen :p) och jag vann andra.

Söndagen tillbringades i sängen vilket var riktigt mysigt.

Nu sitter jag inlindad i ett duntäcke och har fetångest för att jag inte kan träna när jag mår såhär... 

Kommentera här: