Aldrig mer Burger King!

Min vanliga tur fortsätter :p
Igår var jag ute och köpte julklappar. Är riktigt nöjd med inköpen faktiskt och jag hoppas att mottagarna av mina julklappar blir nöjda med. :)

Jag och Johan skulle äta en snabb hamburgare på Burger King för att orka med sista julhandlingen. Tänkte först ta en cheeseburgare, men ändrade mig och tog en whopper jr istället. Det fick jag bittert ångra...
När jag hade ätit ca 2/3 av hamburgaren fick jag syn på något som inte såg ut som det skulle.. Och vad fanns där, jo:


Jag höll allvarligt på att spy. 2-3cm lång, grön och luden. Pengarna tillbaka fick jag, men det känns som ett klent plåster på såren. Jag kommer iaf aldrig mer kunna äta på Burger king, det är något som är säkert.... Riktigt vidrigt!

Kommentarer:

1 Jen:

Va fan?! FY VAD VIDRIGT! Fyyyyyyyy...ryser... Ja, skridskor är skitkul! ;) Kramar och GOD JUL!

2 sofia:

OH MY GOD. fy faan.

3 susan & tyra:

Kikar in ...



för att säga



God jul :D <3



mvh tyrassusans.blogg.se

4 Richard:

Vaddå pengarna tillbaks, tycker du borde fått betalat extra! Det är säkert skitbra med proteiner i dom där ludna rackarna ^^

5 Marika:

Fyyyyy...farao...Så äckligt...Nu kommer inte jag heller kunna äta där..

6 fanny:

Du borde fått tillbaks pengarna o typ massa gratiskuponger eller något sånt. tror de var där min kompis fick en spingel i pommesen.

7 fanny:

ja just de kan ju säga att du kansske undrar hur ja hitta te din blogg, ja gillar o mingla runt bland bloggar.måste ju säga att de va en söt blogg du hade=)

Kommentera här: