Min jul

Då var julen över och snart är det nyår. Det har faktiskt varit en riktigt mysig jul.
Tillbringade julafton hos mamma. Mysigt =)
Mycket julmat och Kalle Anka. Det var verkligen skönt att bara ta det lugnt. Hade med mig Musse också så han slapp vara ensam hemma. Han ville så gärna leka med mammas katter, men de verkade mindre roade. :p
Han var iaf förengångsskull trött när vi kom hem, och sov med oss i sängen hela natten.

Fina julklappar har jag fått också =)
Av Johan fick jag en fin låda med en bok, en vinflaska och ett fotbad med fotsalt. Blir skönt att ha i januari när jag är ensam hemma. Dessutom fick jag en dykdator från mares. Skitnajs!! Det hade jag aldrig kunnat gissa, men det var grymt bra. Känns mycket skönare att dyka när man har en egen. 



Av mamma fick jag också något jag aldrig trodde jag skulle få. En ny telefon. Precis den jag har gått och dregglat efter i skyltfönstrena. Jag gillar den, den är grym! Särskilt skönt eftersom min gamla höll på att trilla i bitar.



Jag har fått väldigt bra julklappar i år måste jag säga. Fick ett presentkort på Gina tricot, lite smink och diverse annat.
Dessutom har det varit en riktigt skön jul, med underbar mat och underbart sällskap.

Kommentarer:

1 Jen.:

Sjukt snygg lur! Min jul har också varit toppen.. nu nalkas nyår, gott nytt år vännen :) Kramar

2 Anonym:

du har bytt design! funderar själv på en mindre deppig bakgrund men sen de böt plattform är koden lite för avancerad för min del haha ...

3 lilly:

God jul gummsan!! Vilken fin mobil du fick, vill oxå ! Hoppas du har ett bra nyår imorrn med...puss puss

Kommentera här: