Avloppsrör och avgasrör

Har sovit för länge idag igen. Det är verkligen skönt att sova men halva dagen försvinner ju.
Nu ska jag gå upp snart (ligger fortfarande kvar i sängen). Koka lite kaffe och börja städa. Ser inte kul ut alls här. Sen ska jag plantera lite blommor till balkongen.
I eftermiddag ska jag ta och masa mig iväg till stallet, är ju rätt fint väder så jag tänkte rida ut en sväng.

Känns som att det inte går så bra just nu. Nu när man ska spara pengar och allt. Först rasar avgassystemet på bilen. Kan det verkligen vara möjligt att det bara ska trilla av på en bil som ändå är från 04? Borde hålla bättre tycker iaf jag. Jaja, det lär ju inte bli någon billig histora.
Och som det inte vore nog med det så blev det (och är fortfarande) stopp i badkaret. Jag som alltid ska försöka vara sådär händig och fixa saker själv hällde i lite propplösare och hoppades på det bästa. Gick det bra? Nej det gjorde det inte. Tror att det har bildats lutsten av propplösaren, så nu är det ännu värre stopp, suck...Och hur billigt är det med en rörmokare då? Nej juste.. Jaja, ska försöka lösa det själv under dagen utan att skapa en vattenläcka :p

Jaja, jag är ändå rätt glad, har inte direkt något att klaga på (eller jo det har jag kanse, se ovan). Men jag är iaf glad.

Kommentera här: