Jag är grym

Helgen har vart bra som vanligt =)
I lördags fick jag en hel del gjort. Var i stallet och red ut en sväng. Mycket jobbiga insekter men annars var det en riktigt mysig sväng. Det är så skönt att bara släppa iväg henne i en riktigt snabb galopp.
När jag kom hem så städade jag och diskade. Sen lagade jag en jättegod fetaost och pestoöverbakad lax med färskpotatis och kall dillsås som var klar lagom tills Johan kom hem från jobbet.
Till efterrätt åt vi banan, jordgubbar och vanlijglass med hemmagjord kokoskolasås *mums*
Jag är rätt grym =)
Söndagen var lugn och skön, fick lite vettigt gjort, tvättstugan bla.. och hade en mysig kväll. Och kollade på fotbollen såklart. Jag hejade på Spanien, så jag blev nöjd när de vann :)

Det ända molnet på min himmel är fortfarande avgasröret och avloppsröret. Skam den som ger sig, ska prova några knep på avloppet när jag kommer hem, annars får jag väl skruva isär skiten. Men som jag brukar säga. Det löser sig... =)

Kommentera här: