Konstiga människor

Kan det rimligtvis verkligen finnas så mycket konstiga människor i världen? Eller är det bara jag som råkar träffa på dem alla?
Igår när jag gick ut från jobbet och ner mot busshållplatsen hörde jag någon som skrek diverse svordomar.  När jag kom ner till busshållplatsen fick jag syn på en kvinna i 55-65års åldern. Kände dessutom igen henne lite... (jobbar i samma byggnad kanske? eller så var hon bara lik någon..) Iaf..
Hon gick fram och tillbaka, först på ena sidan gatan, sen på den andra.. Satte sig på bänken vid busshållplatsen och reste sig sedan igen.. Och det som var konstigt med henne var.. hon skrek "en till" följt av diverse svordomar, till alla bilar som åkte förbi..
Bara en dålig dag eller tänkte hon på klimathotet kanske?

För övrigt så satt det en rysk dam bakom mig på tåget.. Hon pratade högt med sig själv på ryska, samtidigt som hon spelade ett mobilspel med högsta volymen på på mobilen... (nej hon hade inget handsfree :p)
Dessutom stank hon så mycket sprit så jag var nära att spy..

Kommentarer:

1 sanna:

tackar:) dom finns på eliteladies.se om jag nu stavade rätt:)

2 Tina:

Svar: Haha, ja det är lätt hänt. ;) Tack! Ha det bra.

Kommentera här: