Ont igen...

Idag är en sån där dag när jag vill lägga mig i sängen, dra upp täcket till hakan och bara ligga och stirra i taket. Det är inte min favoritdag så att säga. Dessutom har jag jävulskt ont i nacken och har haft hela dagen. Det är typ så jag vill gråta. Tabletter har inte hjälpt heller. Imorrn ska jag iaf till doktorn igen.. Hoppas, hoppas att magnetröntgen visade något så han kan hjälpa mig. Jag klarar inte av det här längre. Hoppas dagen imorgon blir bättre.

Igår var iaf en riktigt mysig dag, förutom att jag självklart lyckades vara i stallet under den värsta snöstormen. När jag kom hem hade iaf Johan fixat jättemycket i köket (jag var imponerad), och jag lagade middag, sen myste vi i soffan och kollade på de bra serierna som går på söndagar. Efter det käkade vi glass och kollade på Madagaskar. Den är såå bra (Ja, jag är en riktig sucker för barnfilmer ;)).

Funderar på att dra iväg på studentmässan i Älvsjö nästa helg.. Man kanske kan bli inspirerad att ta tag i sitt liv eller nåt ;)

Kommentarer:

1 sofia:

skönt att det inte bara är jag som älskar animerat.shrek o ice age är STORA favoriter. :)

Kommentera här: