Sjukdom och gnällig granne

Jag tror jag är sjuk. Haha.. Var hos  doktorn igår för att få svaret på magnetröntgen. Tyvärr tycktes inte röntgenläkarna vara överens om vad de såg/alternativt inte såg, vilket resulterade i en ny läkartid senare.
Dock fick jag iaf svar på blodproverna och knaprar numera tillskott av bla b12 vitaminer. Fick även några historier berättade för mig av doktorn, bla en om massajerna i afrika. Haha. Han är så rolig.
Fick även Tradolan mot värken (men självklart var de slut på apoteket så jag fick Tramadol istället). Det var ju asbra tabletter tyckte jag först, jag lyckades sova jätteskönt hela natten.
Idag drabbades jag dock av vanliga biverkningar som illamående, kraftig yrsel, kallsvettningar och hjärtklappning. Jättemysigt, verkligen... Ska nog ta till  natten igen, men jag vettefasen om jag vågar ta imorgon.

I övrigt så fick vi ett klagobrev från ordföranden i våran förening att vi tydligen har stört grannen under oss. Och helt allvarligt, jag blir tokig. Vi har aldrig fest, vi spelar ytterst sällan musik, och aldrig särskilt högt. Vi grälar inte och vi är inte högljudda. Det ända vi gör är leva ett normalt liv..  Jag tror att det finns bra mycket värre grannar än oss... Suck.

Kommentarer:

1 sofia:

haha,massajerna har jag läst om. ville han att du skulle drick ko-blod för o bli stark eller?HAHA.

2 Mikaela:

Åå tack :D

3 Jen:

Tack så mkt.Hoppas allt blir tiptopp med vitaminer o stuff =) Kramar!

4 M:

Hoppas du blir bättre snart! Låter inge bra alls...



Sista november är våran ett års dag...:)

Kommentera här: