Ont i nacken.

Idag har jag äntligen masat mig iväg till läkaren med min nacke/rygg.
Efter en mycket grundlig undersökning konstaterades att jag kan ha något som ligger i kläm i min nacke, så nu ska jag få en remiss till magnetröntgen. Hoppas verkligen att de kan se vad det är för något för nu orkar jag inte ha ont längre. Det börjar alltid i nacke/axlar och slutar med en helvetisk huvudvärk. Sitter med den huvudvärken just nu, och jag kan tala om att det är ingen höjdare att jobba då.
Har tagit en tablett, men de brukar iaf inte hjälpa om jag inte kan lägga mig och vila en stund också.
Fick även ta massa blodprov (vilket jag hatar) för att kolla allt möjligt (njurar och sköldkörtel bla). Får väl se vad det kan visa.

Nu är det riktigt mörkt ute och det regnar (självklart, eftersom det är torsdag, det regnar alltid på torsdagar eftersom jag rider då). Längtar verkligen hem nu.

Kommentarer:

1 sofia:

hoppas de kommer fram till vad det är så du kan bli bra! :)

2 Jen:

Hoppas de inte är nåt allvarligt du.. :/ Ja, regn regn regn...Finns mer upplyftande väder om man säger så! Hoppas din karl tar hand om dig ORDENTLIGT när du kommer hem ;) PUSS

Kommentera här: