Soft helg i solen

Helgen har varit soft, som vanligt :)
Fick ju lön precis innan helgen så det var ganska skönt att ha lite nya pengar att röra sig med.
I fredags var vi först och tränade på Sats. Det var öppet hus, så jag tog med mig Johan. Var riktigt mysigt att ha någon att hänga med på gymmet faktiskt, även om vi i princip bara körde lite mage stretchade tillsammans så var det riktigt kul. Utöver det körde jag 40min crosstraniner och sprang 30min. 
Sen drog vi till en italiensk restaurang en bit ner på drottninggatan, tyvärr var min mat ingen höjdare. Tog en carbonara för jag tyckte att det var ett säkert kort.. Oj vad fel jag hade :p Nåja förrätten var god iaf.. OCh den italienska ölen

I lördags var det bara att pallra sig upp tidigt och börja måla i lägenheten. Där upptäckte jag även att de där jävla hantverkarna hade stulit våra globalknivar..Suck..
Efter några timmar ruttnade jag totalt på att måla, shit vad tråkigt det är..  Så jag drog hem till Richard istället och tog några öl och grillade lite korv på hans baksida. Det var ett gäng slitna grabbar som satt där när jag kom, kändes väldigt bra att inte vara bakis iaf.. Haha...
Passade på att springa förbi mamma en snabbis med och prata lite med henne och pussa på Musse :)

I söndags promenerade jag lite på stan, sen drog jag hem till Richard igen. Hans baksida äger. Tog med mig varsin pizza och en tvåliters cola. Vi satt där och hade det najs i solen och blandade fulgroggar med vodka och smirnoff ice som vi drack ur kaffemuggar. Intressant smak helt klart, men helt ärligt så var colan godare. ;)

På kvällen käkade jag och Johan en god middag på Grill, så skönt när det är nära liksom.  Sen kan man ju inte klaga när man har världens bästa middagssällskap heller ;) Riktigt mysigt! Vi avslutade kvällen med godis och ett avsnitt av One tree hill. Perfect :)


Jag i mitt esse :p Snygg min, verkligen..

Kommentarer:

1 sofia:

låter riktigt soft det där!



men vilka jäkla hantverkare ni fått tag på?! helt otroligt ju.när får ni flytta hem förresten?



ps. bild på frillan kommer nog efter valbrog. :)

2 Tesstamente:

Jag blir alldeles gobsmacked.. vad är det för sågspån som bara tar för sig av era ägodelar! Morr, hoppas de aldrig får jobba igen!



Kommentera här: