Flow och ridning

Shit vad seg jag är. Jag och Musse ligger och chillar i soffan.

Gick upp tidigt idag för att sticka iväg till stallet. Kände att jag hade börjat tappa lite självförtroende när det gäller ridningen, men idag gick det så jävla bra! Hon gick klockrent och jag kände att jag kanske inte är helt värdelös iaf ;)
Efteråt promenerade jag upp till stationen och åkte hem för att laga lunch. Asgod omelett blev det. Sen var det dags att springa vidare ner till Sats och smygpremiären av SatsFlow. Sjukt kul var det, inte sådär dödligt jobbigt med ändå bra träning. I like! Precis lagom efter BodyPumpen igår.

Nu väntar en lugn kväll med senaste Wallanderfilmen :)

Kommentarer:

1 Miss Dramaqueen:

Vad skönt att du fått tillbaka självförtroendet!! Och ha en mysig kväll=)

Kommentera här: