Hittade en lista :)

Hittade en lista..

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Började plugga på högskolenivå.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Yes, jag tränade en hel del mer än vad jag gjorde 2008.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Japp, Liselott fick barn nr 2. Sen är det väl en eller annan bekanting som har fått också.

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej, tack och lov.

5. Vilka länder besökte du?
Kap Verde och Göteborg ;)

6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
I want it all! Nej men skämt åsido.
Mer av allt, mer pengar och mer erfarenhet.

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
7/11

8. Vad var din största framgång 2009?
Jag insåg att jag kan. Jag kan allt!
Ibland får man bara kämpa lite hårdare.

9. Största misstaget?
I dont make mistakes ;) (Bara erfarenheter)

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nej, inga större grejer iaf.

11. Bästa köpet?
Maja

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Semestergrejer. Göteborg, Skärgåden, Kap Verde och Gimo.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Att jag har fått vakna upp bredvis mannen i mitt liv på mornarna.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
One med U2

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Mycket gladare lyckligare och mer tillfreds med livet.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Kroghäng, barhäng och nöjen, pluggat.
Fler resor.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Jobbat och slöat.

18. Hur tillbringar du julen?
Hos mamma.

19. Blev du kär i år?
Jag har varit jättekär hela året.

20. Favoritprogram på TV?
Desperate Housewifes

21. Bästa boken du läste i år?
Millenium-trilogin

22. Största musikaliska upptäckten?
Inget speciellt, har lyssnat på samma som innan.

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
En grym födelsedag med bra sällskap.

25. Något du önskade dig men inte fick?
10 miljoner kronor.

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Lunchade med Johan och mamma.

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Finns väl alltid saker som kan förbättras, men det har varit ett bra år.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Casual, jeans och hoodtröja, leggins och lång tröja, stickade tröjor.

29. Vad fick dig att må bra?
Att jag började tro mer på min egen förmåga.
Att umgås med Johan.

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Johnny Depp

31. Vem saknade du?
Morfar

32. De bästa nya människorna du träffade?
Vet inte.

Kommentarer:

1 Evie:

Ah, lite lik buke-listan? :)



God fortsättning själv! Hoppas både jul och nyår har varit fantastiska!

Kommentera här: