Svin-vaccin

Sitter och skriver på mitt exarbete och fattar ingenting, bra kombination va?
Det verkar som ingen som läser den här kursen fattar vad det är vi ska skriva faktiskt, får se om vi alla blir underkända. Känns som en ren chansning faktiskt.

Idag blir det städdag hemma sen ska vi köpa någon god hämtmat. Jag vill sova just nu. Eller för att förtydliga mig så vill jag gå i ide, utan några krav på någonting jag måste göra, för seriously, jag håller på att gå under och explodera på samma gång.
Dessutom har jag ont i halsen och det känns lite jobbigt att andas. Är det svinis som smyger sig på tro? Om det skulle vara fallet så lär ju Johan reta mig resten av mitt liv för att jag är totally emot att vaccinera sig. Vi hade värsta debatten hemma om det för ett tag sen. Johan har tagit vaccinet och själv tror jag att det minst kommer att växa ut gröna vårtor på de som har tagit det om 5år, kanske blir de även förvandlade till bacon, vad vet jag.. Nu flummade jag ur lite. Har ni tagit sprutan?

Kommentarer:

1 spider:

sv, haha vilka livliga katter du verkar ha =)

Kommentera här: