Mycket märklig kväll...

Det var en riktigt annolunda kväll igår på Spy Bar. Jag är ärligt helt amazed över vilka människor det finns. Det hela kändes bara väldigt bizzart. För att kort sammanfatta kvällen så var det; en kille klädd i kjol och munkjacka (ehm.. dresscode hallå?), folk som raglade omkring och knappt kunde stå, en kille med mp3-spelare inpluggad i öronen hela kvällen, en kille i korta shorts, en tjej i hotpants,  en tjej som sökte efter uppmärksamhet genom att hoppa ner på tunnelbanespåret, en konststudent som slog sällskap med oss och en hel rad märkliga människor...
Dessutom var Richards ena kompis där och berättade något om ett kollektiv, eller hur var det nu... :p
Dessutom fick vi lära oss att det är olagligt att ha två grisar i ollonskogen samt att putta ut en älg ur ett flygplan.
Jaja, det var iaf en trevlig, om än väldigt märklig kväll...

Smart som jag är så lyckades jag ställa väckarklockan en timme försent imorse, som tur är sa mitt sjätte sinne åt mig att vakna ändå så jag kom i tid...

Ikväll är jag hemma hos mamma och tar det lugnt.. Skönt..

Kommentarer:

1 Tesstamente:

Haha, det där lät nästan som en dröm- säker på att du var där;-)

Kommentera här: