Träning och irriterande fjortisar

Igår var jag helt sjuk trött.
Så trött att jag inte riktigt visste vad jag höll på med. Trots detta lyckades jag släpa mig iväg till gymmet där jag körde ett pass spinning och ett pass core.
Märktes att jag har tränat lite mycket på sistone, det kändes aningens segt i benen kan jag säga. Jag kämpade dock på bra.
Men jag förstår verkligen inte vissa människor. Går man på spinning så måste det väl vara för att man vill träna? Eller? Jag förstår inte riktigt meningen med att anmäla sig till ett spinningpass och ta upp platsen för folk som verkligen vill träna om man ändå bara hade tänkt sitta och snacka och inte cykla. 
Det var ett fjortisgäng (okej, de var typ i 16-17årsåldern, men de lät och betedde sig verkligen som fjortisar) på ca 5 tjejer som var på passet (förutom alla andra då). Av dessa tjejer var det två som cyklade seriöst. De andra satt och lät bli att cykla/cyklade lite halvengagerat och satt och snackade istället.
Så pass mycket att de fick en tillsägelse. Själv var jag sugen på att kasta min vattenflaska (eller eventuellt min svettiga sko) i huvet på dem.
Lite irriterande faktiskt. Menmen.. Kanske mer irriterande för dem som inte fick plats för att passet var fullt :p
Core-passet var det bästa jag har varit på hittills. Helt sjukt jobbigt, och jag gillade det, dock var det inte samma som på de andra Sats, vilket jag trodde att det skulle vara.

Efter träningen åkte jag hem till mamma och fick världens godaste middag. Jag gillar verkligen att vara där. :)
Myste lite med Musse också. Han växer verkligen så det knakar. Ingen liten kille det där inte...

Idag är det vilodag från träning. Ska käka en god middag och bara ta det lugnt. Funderar på att beställa lite bra böcker på bokrean också :)

Kommentarer:

1 Tesstamente:

Du är verkligen ett träningsfreak:-) Och på tal om det så kanske vi skulle slå våra elektiska kroppar ihop och starta ett elbolag, hehe.

Kommentera här: