Dramaqueen-kisse

Igår var jag hos veterinären med Musse.
Han skulle få en vaccinationsspruta samt ett chip i nacken.

Han är en riktig liten dramaqueen våran katt. Veterinärens man (som också är hennes assistent) höll Musse, och jag trodde att veterinären satte in chippet, för jag har aldrig hört en katt skrika så. Han var ytterst irriterad och skrek högt av smärta (trodde jag ja)..
Sen fick jag reda på vad veterinären egentligen hade gjort. Hemska människa! Hon hade tvättat honom i nacken med lite sprit. Haha. Det var jäääättehemskt tyckte Musse. Han är så rolig...
Nåja.. Chippet får vänta tills han är sövd under kastrationen.

Musse ca 6 veckor gammal.

Kommentarer:

1 Jen:

Awwe, vilken liten sötnos! :) Hehe, ja tack så mycket! Känns super, passar mig bra. Skönt att ha satt igång... Kraaaam!

2 isabelle:

how cute!

Kommentera här: