Rinkeby nästa?

Skrik och panik och alla våndor i världen typ.
Jag behöver ett boende. Det måste vara fixat om en vecka, det bör ligga på norra delen av stan och gärna vara ett billigt men extremt fräscht lägenhetshotell. Eller allra helst en lyxsvit med jacuzzi. Iaf enligt mig.
Försäkringsbolaget har inte riktigt samma åsikt. De vill förmodligen att jag ska andrahandshyra en liten och extremt billig lägenhet i Rinkeby.

Vi får se vem som vinner denna fight, eller om jag helt enkelt blir bostadslös. Somsagt det återstår att se.
Undertiden mottages tacksamt förslag på najsa, billiga boenden på den norra sidan av stan. Det är 2-3månader det gäller...

Kommentarer:

1 Mikaela:

Jaa influensan, helt värdelöst! Idag är första dagen som jag inte hostar ihjäl mig. Skönt :D



Ja den börjar bli rund :D

2 Mikaela:

Hoppas du hittar lägenhet förresten!

3 sofia:

åh. hoppas de löser sig med boende. är det vatten-läckan som spökar?





jag minns inte vad den hette. tror den skulle gå på bio iaf. haha. noll-koll. du får googla. ;)

4 sofia:

vägen hem, heter filmen. :)

Kommentera här: