Härlig helg!

Haha, min design ser seriöst katastrof ut! Jag orkar (eller kan) inte fixa bättre just nu. Skulle både behöva nya bilder till headern och nån som kan fixa en header i PS. Jaja.. Får va katastrof ett tag till :p

Min helg har varit jättemysig. I fredags var jag hemma hos mamma och åt lunch, sen hade jag och Johan en lugn kväll, vi lagade middag tillsammans och drack lite vin. Tapas stod på menyn och det var helt sjukt gott. 

Lördagen tillbringade jag och Tessan på GC´s uteservering, sjukt najs att bara sitta och snacka skit i solen.

Igår degade jag halva dagen medans Johan jobbade, sen skulle vi in till stan och gå på bio var det tänkt. Det blev ingen bio, men det blev en lång promenad i stan och en middag på Hard Rock. Mycket trevligt :D


Lite gammal bild, men inläggen blir lite roligare med bilder ;)

Kommentarer:

1 tess:

så sant så, det blir roligare med lite bilder :) hehe

2 sofia:

har aldrig ätit tapas, men är sugen på att laga det till svärföräldrarna kommer på middag i helgen. tipsa mig! ge mig recept! :)

3 Gynning:

Härligt att sitta på en uteservering

Kommentera här: