Högskoleprovet och mysig helg

Gissa vad jag gjorde i lördags? Jo jag skrev högskoleprovet! Det trodde ni inte va?
Och gissa vad? Jag gjorde det riktigt jäkla bra också. Iaf för att vara första gången. Det var väl mattekunskaperna som var något bristande (även om den delen också gick över förväntan).

Och nu har jag för första gången en riktig plan! Jag har börjat fundera på vad jag ska göra och verkligen ta tag i saker och ting. Det känns bra, riktigt bra faktiskt!

Efter högskoleprovet gick jag och Johan ut och firade. Vi käkade på Underbar på drottninggatan (libanesisk mat, mums) dack en flaska vin och några drinkar. Skittrevlig kväll verkligen! När vi kom hem somnade vi på tvären i sängen med alla lampor tända, haha.
Söndagen var också sjukt mysig och tillbringades i sängen hela dagen med skräpmat och film :)
I love my life, haha :)


Lite halvsliriga på vägen hem..

Kommentarer:

1 Jen:

Fan var roligt att läsa att de gick bra på högskoleprovet! You go girl!! :) Tummen upp!

2 sofia:

haha, jag gjorde högskoleprovet bara-för-att de året jag tog studenten. sjukt svårt! fick skratt anfall för jag inte fattade, fick typ 0,4. HAHA.

3 Tesstamente:

Jag är STOLT över dig:-)

4 Mikaela:

Ja då men du måste maila för jag vill inte skriva ut nya adressen än. Den finns inte men när den finns så kommer jag maila till dom som vill fortsätta läsa :)



mikaela[at]hpk.nu

5 Kim:

Resan blev underbar. :)

Kommentera här: