Spikmatta och matte B

Igår var en skön dag. Jag hade massa saker som jag borde göra, och jag gjorde inte en enda av dem :p

Gick upp ganska tidigt (Vem spikar och hamrar klockan 8 en ledig dag, VEM?!) och åkte iväg till stallet. Skrittade ut i solen, riktigt skönt. Försökte sen rida lite dressyr på banan, men det kändes så oinspirerat, så jag gick ut och galopperade lite på ängarna istället.
Pysslade klart allt innan jag åkte hem och konstaterade att det fanns ca noll grejer att äta.

Jag ringde upp Richard och stack dit och snyltade lunch. Haha. Jag är ond ;)
Vi satt i solen och drack saft och bara hade det bra. Sen tog vi en 2 timmar lång promenad i lövsta-området. Det är nog mitt favoritställe att promenera på. I lovet it! Hade lite spänningshuvudvärk innan, men den gick över. Så skönt att bara vara ute och gå..

Ikväll ska jag laga något gott att äta till Johan hade jag tänkt. Ska även hämta ut mitt paket med lite kläder som jag beställt från Nelly. Tänkte faktiskt ta och köpa en spikmatta också, nu har jag bara läst/hört bra saker om det så det ska bli kul att testa.  Ska försöka räkna några till sidor matte också.. Jag kände mig som värsta geniet innan jag körde fast...
Kan någon förklara detta för mig: Förenkla f(2+h)-f(2)/h om f(x)=4x-7.
Rena grekiskan för mig faktiskt.. Får se om jag hittar någon som kan förklara..

Kommentarer:

1 Gynning:

Ha en trevlig lördag vännen!!

2 Tesstamente:

f(2+h)-f(2)/h om f(x)=4x-7 likamed (=) onödigt vetande som man aldrig nånsin kommer att ha nytta av!



3 poäng till mig:-)

Kommentera här: