Bajspositionen

Fortfarande kanonförkyld. Blir nog att avboka träningen idag med. Suck..
Hoppas jag kan gå på yogan på onsdag, men jag tvivlar faktiskt med tanke på att jag inte ens kan andas genom näsan.. Annars är yoga verkligen det passet jag längtar efter hela veckan.

Dock tycker jag att det är lite småroligt. Yoga ska ju vara avslappnande och sådär, och alla är fett seriösa (jag med). Men jag kan inte hjälpa att jag vill brista ut i asgarv varje gång hon säger "och så står vi i den här positionen, den kallas för baajs-positionen" (Ja jag vet jag har dålig humor, men min yogainstuktör har så kul dialekt så det låter verkligen som hon säger bajspositionen och inte bergspositionen).


Kommentarer:

1 Irony by Linn:

Haha, ja, jag klarar inte av yoga! Jag börjar bara skratta hysteriskt!



Ha en bra måndagskväll och krya på dig :-)

2 Mia:

:-) Det hade jag också gapskrattat åt! Vilken fin blogg du har! /Mia

3 ♥ HelloNicki:

Tack söta du, vad snäll du är! :)

Hoppas du får en bra dag.



Kram!

Kommentera här: