Trött i kropp och sinne...

Livet rullar på, men allt känns så segt. Jag känner att jag har lite svårt att känna glädje och mening i det jag gör just nu. Jag kämpar på ändå, men det känns som att jag har lite svårt att se målet.
Jag vet ju att det går över, men jag hatar verkligen de här perioderna. Jag känner mig verkligen helt slut i både kropp och huvud.
Vet att jag har massa saker jag borde göra, jag jag kan liksom inte ta mig för det förrän i sista sekund och då blir jag istället galet stressad. Idag är det iaf fredag. Jag planerar att gå till gymmet, sen ska jag göra iordning en god middag (tacos) och korka upp en flaska rött och bara njuta. Förhoppningsvis kommer Johan inte hem allt för sent så vi kan få lite kvalitetstid ihop. Imorgon är det middag med tjejerna, vår nya tradition. Det ser jag verkligen fram emot. Jag gillar verkligen de kvällarna. Tack för att ni finns :)


Här började vår tradition... :)

Kommentarer:

1 jen:

Vänner är bland det bästa som finns! Skickar över en riktig bamsekram!

Kommentera här: