Träning och skola som vanligt

Jaha, då har man äntligen efter mycket ångest, kliande i huvudet och en hel del möda och besvär fått tag i inloggningen och lyckats logga in på Lund univeritet. Rocketscience om jag får säga det själv. Aldigt varit med om ett universitet med så mycket krångel. Kul att kursen började för mer än en vecka sen. Verkligen kul att hamna efter från första början. Nåja, jag vet iaf vad jag ska roa mig med till helgen.
Bara att köra. Jag ska försöka undvika pluggångest, men ändå göra mitt bästa, och självklart få toppbetyg..

I måndag var jag och Tessan på yoga igen. Det är så skönt att vara igång igen, och verkligen kul när man får sällskap på träningen. Igår hade jag PT. Hon kör hårt med mig, and I love it. Hon är verkligen så himla bra och jag får ut så himla mycket av träningen när jag tränar med henne. OCh så är det lite roligt att hon pratar norska med. Det låter liksom så peppande och glatt på något sätt :)

Ikväll blir det pilates med Tessan om jag hinner från jobbet i tid, annars får det väl bli någon annan träning.


 

Kommentarer:

1 Evie:

Yoga och PT? Låter precis som vad jag skulle behöva! Nästa vecka börjar mitt "nya" liv, haha...

Kommentera här: