Now or nerver...

Imorgon är det dags. Imorgon är dagen jag får reda på om jag klarat mattekursen eller ej. Jag måste nog säga att jag faktiskt är ganska nervös. Jag måste ha klarat den, det finns inga andra alternativ, men provet var väldigt svårt. Jag som trodde det skulle gå lätt, satt de fyra timmar som erbjöds, och hade gärna suttit någon timma till om jag hade fått.

Idag är jag trött. Först fyra timmar prov på kvällen igår, sen kunde jag inte sova för att jag låg och grubblade på massa saker. Jag brukar slockna så fort jag lägger huvudet på kudden, men igår gick det inte. Ska försöka komma i säng hyfsat tidigt idag, men först måste jag läsa några kapitel biologi.
Jag vet att jag varit dålig på att skriva på sistone, men jag finner helt enkelt inte tiden.

Jag längtar verkligen efter en av de där riktigt varma dagarna, när man kan sitta på typ Josefinas och dricka något gott och bara finnas till..

Kommentarer:

1 theres:

fett grym du e!! och jag me :) hehe.. Längtar tills i kväll... puss

Kommentera här: