You got to think about something, to keep from going mad

Längesen jag bloggade igen. Jag är väldigt sporadisk känner jag ;)
Livet flyter på som vanligt med jobb, plugg och resten. Fullt ös medvetslös. Hade dock en halvläskig upplevelse när min kropp sa ifrån, herregud I need a chillpill. Nu försöker jag ta det lite mera lugnt och tänka mer på mig själv och det funkar faktiskt.
Igår var jag händig som få. Jag skottade en massa snö, använde skruvdragaren och monterade ner och upp hatthylla, samt målade klart större del av hallen. Jag är grym när jag väl får tummen ur :p

Dessutom var jag på ansiktsbehandling, en sorts kemisk peeling, ser ut som babyface idag *gilla*
Har haft en ta hand om mig själv-vecka. Klippt av 20 cm hår (herregud), fått thaimassage, fotvård och nu senast ansiktsbehandling. Ibland får man unna sig lite :)

Kommentera här: