Ambivalent

Jag önskar ibland att jag inte skulle vara så ambivalent, men jag antar att det är det som är intressant med livet kanske.
Jag kan inte bestämma mig för om jag ska:

-Plugga eller inte plugga
-Färga håret jättemörkt eller dra i blonda slingor
-Kämpa lite till eller bara gilla läget
-Jag vet inte ens vad jag vill äta till lunch idag ffs...

Jaja, bestämma sig kan man göra en annan gång..
Annars är det bra faktiskt. Har varit på en grymt bra kurs den här veckan och lärt känna en hel del kul människor. Börjar känna att jag faktiskt bör orka härda ut med pluggandet terminen ut. Jag ligger lite efter, men har planer på att ta igen det idag. Hoppas jag kan få lite hjälp bara, för det är svårt..
I övrigt tänkte jag bara pyssla om mig själv och våra katter idag faktiskt. Jag behöver det.

Kommentarer:

1 Johan:

Du är jätteduktig!

Kommentera här: