Blast from the past..

Lördag och pluggdag. Ska slutföra tre diagnoser idag för att komma i fas med skolan.
Det gör väl inte så mycket för jag har inte så mycket för mig iaf. Ska springa ner och kolla om tvättstugan är ledig också, som vanligt har jag inte planerat och imorgon ska jag åka bort. Typiskt mig.

Annars rullar det på som vanligt, mycket jobb har det varit, men det är väl visserligen rätt kul. Har dock åkt på magkatarr, så det är ju mindre kul. Mår illa hela tiden och kan knappt äta. Lever på inside brus och bananer typ..
Jag hatar verkligen att må illa, det bland det värsta jag vet.

I onsdags var jag Richard och Johan i Jakan och körde en lill-lördag. Det är som tiden har stått stilla.. "Han däär det är min son och han fyller 18år idag"... Hahahaha... Jag har aldrig sett Johan se så obekväm ut någonsin ;)

Kommentarer:

1 Johan:

Söt bild! :)

2 Vican:

Fin blogg

Kommentera här: