Spending my time, watching the days go by..

Hej alla mina tappra läsare (Ni är några stycken som är inne här och kollar varje dag i ur och skur oavsett om jag har skrivit eller ej).
En gång hade jag ett liv. Det var längesen nu. Jag jobbar väldigt mycket för tillfället. Men jag ska inte klaga antar jag. Jag gillar verkligen mitt jobb. När jag är "ledig", sitter jag och pluggar.  Och jag är så sinnessjukt trött!
Ibland känner jag för att kasta in handduken. Men det ska jag inte göra!
Anyway så är det mycket just nu. Därför var det faktiskt ett rätt skönt avbrott i vardagen att åka iväg på kurs fyra dagar förra veckan, och bo på hotell med alla måltider serverade.
Fick lära mig en hel del nyttigt och träffa lite roligt folk. Det är alltid skönt att kunna diskutera och utbyta erfarenheter med folk som jobbar med samma saker som man själv gör. Ser fram emot fortsättningen på kursen faktiskt.
Nu ska jag fortsätta med Fysik. Det är svårt! Men konstigt nog tycker jag att det är rätt kul det med. Kemi däremot är verkligen inte my cup of tea..

Kommentera här: