Antagen

Antagningsbeskeden för hösten har kommit, och det var väl ingen större överraskning. Ligger på plats 55 som reserv till veterinärutbildningen (bättre lycka nästa år typ). Så det ser ut som att det blir företagsekonomi och franska till hösten. Jag tror att det kommer bli rätt bra faktiskt.
Ska även gå med i högskoleprovsguiden och satsa på 2.0 till nästa högskoleprov som skrivs 29 oktober.

Känns ändå som ett rätt väntat resultat. Oavsett att jag inte klarade det hela vägen in på veterinärutbildningen så är jag otroligt stolt över vad jag har åstadkommit det senaste året. Jag har läst kurser jag aldrig trodde att jag skulle läsa, och jag har klarat det, mycket tack vare två personer. Den ena är min mamma, som alltid har uppfostrat mig att jag kan göra precis vad jag vill och bli vad jag vill... Den andra personen är Johan, som hela tiden har stöttat och uppmuntrat mig, och som också är den som fått upp mina ögon för att över huvudtaget börja plugga..

En liten jag, gillade djur redan på den tiden ;)

Kommentera här: