Baksmälla?

Vaknade upp med årets huvudvärk idag.
Har dessutom helt sjuk träningvärk efter att lite småsent påbörjat laddningen inför midnattsloppet. Nåväl, det är så typiskt mig att skita i allt en lång period och sen inse att det inte alls är lång tid kvar och få stressa ihjäl mig. Nån som känner igen sig? :p

Imorgon ska vi på bröllop. Det är en gammal klasskompis som ska gifta sig, och det ska bli jättekul tycker jag. Jag älskar bröllop! Tycker det alltid är så mysig stämning och alla är så glada. Hoppas vädret blir bra också..
Snart ska jag ge mig iväg och fixa bröllopspresenten, sen ska jag iväg och hjälpa den blivande bruden lite.
Hoppas min huvudvärk går över snart bara. Har hällt i mig mängder av koffein och treo, men det tycks inte hjälpa på denna migränliknande huvudvärk :/ Känns som jag var ute och festade igår, trots att jag bara åt middag och sedan lade mig tidigt..

Kommentarer:

1 Johan:

Hej hej! dags för en uppdatering nu pussis!

2 nathalie:

fin blogg1 allt bra?<33

Nu har jag valt ut 8 bilder! gå in och rösta på den bilden du tycker ska vinna!!<33

Kommentera här: