Slutspurten..

Hello, its me again;)

Tänkte bara passa på att skriva några rader. Är mitt uppe i en period med inlämningsuppgifter, slutlabbar osv. Så det blir inte många knop gjorda förutom plugg. Men det är lugnt, det är sånt vi seriösa människor roar oss med en lördagkväll som denna. Skämt å sido, det ska bli riktigt skönt att bli klar.
Nu är det bara två veckors ansträngning kvar, sen kan jag släppa allt (utom jobbet då förstås, men det gör absolut inget, jag stormtrivs).

Johan är ute och festar idag, så jag ska passa på att ta hand om mig själv litegrann, ta ett bad, lägga en ansiktsmask och sedan plugga tills jag stupar.
Imorrn kör jag hårt igen, då planerar jag att vara på gymmet vid 05.30, jag är stenhård ;)

Kommentarer:

1 Johan:

tummen upp ;)

2 Johan:

Du har en hel del vuxenpoäng att byta in mot öl i sommar :)

3 Johan:

Dags för en uppdatering nu tycker jag :)

4 Anonym:

Vill se mera! Encore.. uppdatera igen. du Har massa att skriva ju :) Puss ditt största fan.

Kommentera här: