Antishopping

Idag har det snöat hela dagen och vi har inte gått utanför dörren.
Hugo sover för tillfället och jag sitter med en god kopp te. Får typ sitta på händerna för att jag inte ska gå in på massa sidor och internetshoppa. Har infört ett totalt köpstopp för mig själv, och ska jag vara ärlig så suger det verkligen.
Hittade sjukt billiga underkläder från Hanky Panky, typ två för 270 istället för ett par för 349kr. Men jag köpte inte.
Vilket påminner mig om något helt annat (konstig tankegång javisst). Jag måste ansöka om nya föräldradagar nu.
 

Kommentarer:

1 Anna med Ludvig och bullarna:

Hoppas du fick en massa fina julklappar så köpsuget har lugnat sig! :) Hinner ni ses något framöver? Ta en sväng med pulkorna kanske? :) Kram

Svar: Ja jag är inte särskilt upptagen av mig framöver, det är väl bara nästa vecka vi har planer, men sen kanske ni är i thailand? Men vi får absolut ta och ses snart. Kram
Sandra

Kommentera här: