Smart tjej..

Idag är det tisdag och Hugo blir 8 veckor gammal. tiden går galet fort!
Imorse fick jag ocså det första tydliga svarsleendet. Det är så underbart när han ler, lillskrutten. Man blir alldeles varm inombords, särskilt eftersom det inte händer så ofta. Han har dock ont i magen idag med stackarn. Han vaknade 4 och vid 5 gav vi upp och gick upp. Galet trött mamma.

Jag vägde mig iaf imorse (som alltid på tisdagar), och jag hade gått ner 0,7kg sen förra tisdagen. Najs! Särskilt eftersom det råkade bli två "ätardagar" i helgen. Men ibland måste man helt enkelt unna sig. Det är bra för själen. :)

Idag sa jag på efterkontroll på mvc. Hoppas man går igenom "besiktningen", men det ska nog inte vara några problem. Har längtat efter den här dagen, för jag har väntat till efterkontrollen med allt jag älskar. Men nu borde jag nog vara fit for fight. Dock så har jag (ammningshjärna eller något), inte skrivit upp vilken tid jag hade.. *suck* Så nu sitter jag här och har ingen aning och det tutar upptaget när jag ringer hela tiden. Jag kan ju inte gärna sätta mig med Hugo i deras väntrum och campa liksom..


Kommentarer:

1 Mikaela:

Vad är det för träning? Kommer inte ens ihåg vad den heter? :P Hoppas det går bra för dig idag, jag måste ta tag i och ringa och boka en tid! Tack för påminnelsen! :)

2 Mikaela:

Jaha! Va bra! Kanske egentligen nåt sånt jag borde göra också, jag går alltid ut för hårt så får jag benhinneinflammation! Jag blir så ivrig! :)

3 tess:

Hur gick det på mvc? :)

Kommentera här: