En vecka kvar

Träningsvärk - check!
Sitter på jobbet och har den där nyligen påtvingade halvtimman lunch. Tyckte det var bättre med måltidsuppehåll faktiskt. Förutom möjligtvis de dagar man är sjukt trött. Nu har man ju faktiskt en möjlighet att lägga sig och vila en liten stund.
 
Nu är det bara en vecka kvar till jag ska börja skolan. Känns jättespännande, har inte riktigt koll på vad jag ska vänta mig faktiskt, mer än att jag tror det kommer bli jättekul!
Kommer dock ha jobbat hela helgen, så vi får se hur pigg jag är på måndag, men det löser sig nog. Trist dock att jag kommer missa första insparksaktiviteten som sker redan på söndag. Det blir väl så när man ska pendla också. Får helt enkelt välja ut det som verkar viktigast när det gäller kvällsaktiviteter om jag ska orka. Måste testa köra sträckan innan också, så jag vet hur lång tid det kommer ta på ett ungefär. Man vill ju inte komma för sent första dagen liksom.
 
 

Kommentera här: