Jag ska bli veterinär!

Ibland måste man ge sig själv en rejäl spark i baken och liksom kasta sig ut i det okända. Så det är vad jag gör nu.
Jag har slitit i så många år för det här. Läst 11 ämnen på komvux, samtidigt som jag har jobbat. Skrivit otaliga högskoleprov. Faktiskt gett upp.
Men där och då. När jag väl gett upp, insett att det var nog inte menat för mig. Då loggar jag in på antagning.se och ser att jag ligger som första resev. Två veckor senare får jag mailet. Jag har blivit erbjuden en plats.
Eftersom jag inte hade räknat med detta, och jag dessutom inte får csn pga att vi sålde lägenheten, så kan jag inte sluta på jobbet, men jag gör ett försök att pussla. I höst kommer allt handla om tider och livspussel och att pendla mellan Stockholm och Uppsala. Men får man en chans ska man ta den. På min födelsedag börjar jag på veterinärutbildningen. Helt sjukt om ni frågar mig.
 
 
En liten Musse, lite skillnad mot nu :)

Kommentarer:

1 Mikaela:

Jätte grattis! Så himla kul ju! :)

Svar: Tack så mycket :) JA Det kommer bli skitkul (hoppas jag iaf :))
Sandra

2 Therese :

Yeeeeay :D Jag hoppas att du förstår hur jäkla grym du är!! Kram!

Svar: Tack, känner mig inte så grym dock :)
Sandra

3 anna m ludde:

Wiiii så himla kul! Massa grattis, jag vet hur du kämpat.
Kram

Svar: Tack! :) Knappt så jag fattar att allt slit äntligen gett resultat.
Sandra

Kommentera här: