Julbord och jobb

Den här veckan har varit full av jobb. Jobbar hela helgen, och har bara varit ledig en dag den här veckan, och då var det meningen att jag skulle ta mig till skolan. Dock kände jag inte riktigt att jag var körbar efter julbordet med kollegorna dagen innan, så det fick bli en hemmapluggdag istället, vilket kanske var bra med tanke på muntan i biokemi nästa vecka.
Jag sviktar lite i motivation just nu och det känns skittrist.
Julbordet var iaf ett trevligt avbrott i vardagen, även om jag ramlade hem lite väl sent. Men har man väl tagit sig ut så får man väl passa på. Vi var på Tyrol och sedan på någon pub vid stureplan. Sjukt trevligt.
I övrigt längtar jag jättemycket till julen nu. Ska bli så mysigt med julafton. Måste bara fundera ut resten av julklapparna, men jag har iaf lite grejer på gång tror jag. Ska fundera ut vad jag själv önskar mig också.
 
Julbord med världens bästa kollegor

Kommentera här: