Bara vettiga saker

Nu var det ett tag sen igen, men det har varit så mycket.
Har hängt hos mammavänner och på öppna förskolan, dagarna bara rinner iväg.

Min bil gick sönder häromdagen, igen. Den tvärdog i en korsning, och man blir ju lite halvnervös när man sitter med bebis i baksätet och inte för igång bilen. Tillslut lyckades jag dock få igång den såpass att den sakta kunde rulla till verkstaden som lägligt nog låg rätt nära. Hoppas de kan laga, annars vet jag inte vad jag gör. Blir smått gråtfärdig bara jag tänker på det. :(

Idag har jag iaf varit sjukt produktiv. Har städat, promenerat till Ica och handlat (hej, jag har ingen bil), samt pluggat i typ fyra timmar. Pluggmode is on. I övrigt har jag tagit ett långt bad och gjort en hårinpackning, samt lagat jättegod gulaschgryta.

Nu blir det lite mer plugg innan det är dags att hoppa i säng. Hugo vaknar vid 06 nuförtiden, så det gäller att få sin skönhetssömn.

Kommentera här: