Playdate

Nu har "vårterminen" satt igång.
I söndags var vi hemma hos Lisa med familj. Sjukt trevligt, och man blev ju inte direkt mindre sugen på hus. Idag var jag och Hugo och lite andra mammor med barn, hos Maria från mammagruppen, som förövrigt också bor i ett jättefint hus. Väldigt trevlig dag. Promenerade hem efteråt, jag behöver röra lite på mig. Längtar efter barmark, för då finns det inga mer ursäkter att inte springa.
 
Nu sitter jag i soffan och småfryser lite. Skulle vilja ta ett varmt bad, men jag kan slå vad om att Hugo skulle vakna om jag gör det, och jag är ensam hemma, så jag får nog ta en kopp te istället. Riktigt ruggigt väder ute. Tänkte att jag ska försöka göra en matplan för resten av veckan. Måste strukturera upp lite rutiner.
 
I övrigt så är jag sjukt stolt över att jag har lyckats hålla mitt köpstopp. Ska hålla det ända till Hugo fyller 1 år är planen. Heja mig!
 
 
 

Kommentera här: