Husägare

I måndags fick vi äntligen nycklarna till det efterlängtade huset. Nu har vi en målare som går där för att göra om det lite mer i vår stil, sen blir det golvläggning och inköp av lite nya möbler.
Så har vi en rad andra projekt på gång också. Kommer bli toppen när det är klart, jag längtar!
 
I övrigt har det varit en del jobb, men också en del ledigt. Två veckor har jag varit tillbaka på jobbet, och redan jobbat två extrapass. Dock har jag fripassvecka den här veckan, så jag har hunnit hänga en hel del med familjen också. Jag känner verkligen att den lediga tiden har mycket mer innehåll nu. Tidigare kunde jag ligga en hel dag i soffan när jag var ledig, men nu hittar man verkligen på saker på ett helt annat sätt.
 
Nu är jag iaf ledig i helgen, och vi har en del planer faktiskt. Men vi börjar med en lugn skön kväll, en bit kött och ett glas rött.

Kommentera här: