Plötsligt händer det..

De två senaste veckorna har varit ganska händelserika i Hugos utveckling. Han har börjat äta ordentligt, lärt sig krypa och dessutom har han fyllt 11månader.

Själv har jag antagligen gått upp några kg (har inte gjort många knop när Hugo varit sjuk, dock ätit destomer skit). Nu måste jag köpa gymkort och sätta igång. Slut på ursäkter!
Jag har dessutom tillbringat enormt mycket tid med att fundera vad det ska bli av mig. Har fortfarande inte kommit fram till något vettigt...

Idag har jag och Hugo varit på "bok och bebis" på bibblan. Det var trevligt, men jag föredrar nog när det är lite mindre folk. I övrigt har vi promenerat i solen.
Jag har precis lagt en ansiktsmask och käkat upp en ask jordgubbar, och nu är jag helt stört trött så nu tänkte jag faktiskt ta och hoppa i säng trots att klockan inte är mycket alls.

Kommentera här: