T.R.Ö.T.T

Sorry för frånvaron. Har flera gånger försökt blogga från mobilen, men jag och min S4 är tydligen inte riktigt vänner ännu för den lyckas hela tiden radera allt jag skrivit.
 
Känns som jag har städat i en vecka nu och det är nog ganska nära sanningen faktiskt. Idag hade vi första visningen på lägenheten och imorgon kommer nästa. Är lite besviken på antalet folk som dök upp på visningen, men egentligen så krävs det ju bara två riktigt intresserade för att få en bra budgivning.
Hoppas vi får ut en slant, för även om jag vet att vi kommer få det jättebra och det här är en ny era, så känns det faktiskt lite vemodigt att flytta från lägenheten där vi varit med om så mycket.
Den som köper kommer iaf få en grymt bra lägenhet med världens trevligaste grannar. För det har vi faktiskt. Idag undertiden vi hade visning bjöd grannen under in oss på kaffe och tårta samt inkvartering för både katter och diverse saker. Jag fick dessutom hennes nycklar så att jag och Hugo och katterna kan vara där och leka imorgon om vi vill för att inte stöka ner här hemma innan nästa visning. Hur snällt är inte det liksom.
 
Nu får ni hålla tummarna för att det kommer många intresserade imorgon, för jag har verkligen lagt ner hela min själ i den här lägenheten.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: