Tentaplugg

Pluggar typ dygnet runt för tillfället känns det som. Uppäten av inre stress typ.
Har omtenta i embryologi på måndag. Helt väntat att jag skulle få göra det, med tanke på att jag inte var på en enda föreläsning i ämnet. Känns iaf som att jag har hyfsat koll på grejerna nu.
I övrigt sitter jag med två webbduggor som är totalt opedagogiska, men måste in för att tillgodoräkna sig poäng på biomedicinska baskursens sluttenta.
Om en vecka har jag även två muntor (biokemi och histologi) samt en tenta.
Förutom det så är det sjukt mycket på jobbet nu. Men allt går bara man vill försöker jag intala mig. 
 
Fick iallafall ett skönt avbrott i allt det teoretiska häromdagen när vi hade vår första getövning. Man måste ju bara älska getter, så coola djur. Riktig terapi att få hänga med dem ett tag.
 
 

Kommentera här: