Andra veckan

Då har även den andra veckan förflutit.
Insparken är slut och nu har det satt igång på riktigt. Behöver jag säga att jag är helt slut. Det här med heltidsjobb och krävande studier känns inte helt genomtänkt kanske. Dessutom har Hugo varit sjuk hela veckan, och sovit dåligt. Därav har jag knappt sovit själv. Var tvungen att sova en stund i baksätet på bilen igår för att palla med dagen i skolan.
Själv har jag också varit sjuk, men hade bara tid att vara hemma en dag. Nu mår jag iaf bättre efter alla möjliga vitaminer och huskurer.
 
Mina kursare är jättetrevliga. Tycker väldigt bra om alla i min basgrupp. Det blir ju mest dem man hänger med, men det är ett trevligt gäng.
Det är mycket att lära sig, kul men tufft. Mest för att jag blir så otroligt splittrad när det är så många bitar i livet att hålla reda på. Jag vaknade imorse och det första jag tänkte var peritoneum (bukhinna). Haha, snart drömmer jag på latin. Idag är det jobb som står på schemat, och sen en mysig kväll med Johan (och kanske Hugo om han inte hinner somna innan jag kommer hem).
 
 
 

Kommentarer:

1 Maria:

Snälla hjälp mig uppfylla min dröm och bygga mitt fadderbarn Joan och hennes familj i Uganda ett nytt hus. Dela detta på din blogg och stötta insamlingen: http://www.indiegogo.com/projects/build-joan-a-house/x/4563539

Kommentera här: