2014

Nu lider 2014 mot sitt slut och jag brukar alltid göra en sammanfattning av vad som hänt under året. Så kommer det dock inte bli i år, pga att jag helt enkelt inte orkar.
Jag kan sammanfatta det lite kort med att det i det stora hela har varit ett bra år, med sina ups and downs..
Jag har iaf fått ha dem jag älskar omkring mig, och för det är jag väldigt tacksam.
Nu satsar jag på att göra 2015 till det bästa året hittills.
Jag gillar nyår, inte för fester eller raketer, utan mer för att det känns som ett himla bra tillfälle att börja om. Man får liksom en nystart och det känns för en stund som att man har makten över sitt liv på något sätt.
2015 ska bli året då jag inte låter onödiga saker stjäla energi från mig, och jag ska ta hand om både kropp och själ.
Det får bli mitt nyårslöfte..

Kommentera här: