Har man inte att göra så... blir man sjuk..

Här har det varit dött i en månad nu. Känns som att det inte är så ofta jag har tid att sitta och "slösurfa". Har iaf gått ner i tid på jobbet och jobbar numera bara 30 procent. Skulle egentligen ha jobbat idag men är hemma och är sjuk. Verkligen skittrist, har saknat min kollega och hade sett fram emot att få träffas igen. Inte mycket att göra åt dock. De två senaste veckorna har bestått av två omgångar kräksjuka och en jätteförkylning däremellan för Hugos del, och en jätteförkylning och kräksjuka för min del. Oh happy days liksom..
 
Nästa vecka måste jag vara frisk så jag orkar tentaplugga för snart är det dags för tenta igen. Den här kursen har 1-2 tentor per månad, vilket jag tycker är jättebra. Då slipper man plugga till en jättetenta på slutet, och kan istället tenta av lite i taget. Sen har jag dessutom en stor omtenta i början av mars att plugga till. Känns som att jag gör många omtentor, haha. Vissa verkar tycka att det är hemskt och skamligt att få göra omtenta, men jag tar det med en klackspark. Hade visserligen varit skönt att slippa omtenta, men det är ju inte hela världen direkt. Jag har ju haft lite för mycket att göra, och nu har jag bestämt mig för att detta ska bli sista omtentan.
 
Har iaf hunnit läsa en hel del i skolan nu i januarit, nervsystemet, endokrinologi och cirkulation samt respiraton. Det är inte direkt så man har en lugn stund. Den här kursen är dock mycket roligare och enklare att ta till sig än den föregående tycker jag.
 
 
 

Kommentera här: