Sommarlov!!!

Gick och drog på min hosta i fem veckor innan jag pallrade mig iväg till läkaren. Det var jävligt dumt gjort, men eftersom jag var mitt uppe i tentaplugg och jobb så fick det liksom vänta lite. Jag kände mig väldigt trött och hade svårt att koncentrera mig på saker.
När jag kom till läkaren konstaterades det iaf att jag hade lunginflammation. Skön tjej liksom... Hoppas ingen blev smittad, men jag tror inte det. Nu är jag iaf på bättringsvägen och jag hoppas att jag kan börja löpträna om två veckor.

I övrigt är det sommarlov! Hade sista tentan i immunologi i torsdags. Fick dessutom tillbaka tentan i integrativ fysiologi i veckan och både den muntliga och skriftliga delen var godkänd. Vilken lättnad. Jag hatar verkligen att gå och vänta på att få tillbaka tentor.
Nu är det iallafall sommarlov. Jag hann dock inte fira det särskilt länge eftersom jag började jobba direkt dagen efter sista tentan. Nu är det dock inte långt kvar till semestern! Ska bli så härligt att ha 6 veckor ledigt tillsammans med världens underbaraste unge.
 
 
 

Kommentarer:

1 Therese:

Nu ekar det tomt här inne ;)

Svar: Hmm, ja jag har nog glömt av att blogga lite ;)
Sandra

Kommentera här: