Drifting away..

Livet rullar på, drygt två veckor till tenta, sen rullar det på med i princip en tenta varannan dag i en vecka.
Jag har så himla svårt att samla ihop tankarna och fokusera. Det är så himla mycket annat som rör sig i huvudet just nu.
Idag är jag också på fruktansvärt dåligt humör. Har iaf varit ute och sprungit 4km och styrketränat lite, efter det så kändes det lite bättre.
Hjärtat slog i 190 och jag pressade mig så jag nästan svimmade. Dessutom regnade det, men jag älskar att springa i regn. Kan vara bästa känslan i världen..

Dagens enda positiva förutom löpturen, var trollfesten de hade idag på Hugos förskola. Han var så söt utklädd till troll och det är så himla mysigt att få en inblick i hans värld. När jag får umgås med honom är den enda gången jag kan glömma allt annat och det känns så himla skönt..

Kommentera här: