Fem veckor kvar..

Om exakt fem veckor åker vi till Gran Canaria.
Ska bli jätteskönt, men det är dags att ta sig i kragen och shapea upp kroppen lite. Har kört 5:2 dieten sen 1 september, och det har gett resultat. Har gått ner 6kg, så det känns ju bra. Nu har jag börjat köra lite högintensiv träning också. Ska försöka köra en kvart om dagen, eller iaf minst fyra dagar i veckan. Vill ju kunna gå i bikini utan att känna mig som en flodhäst liksom.
Ska försöka köra på nu, jag orkar inte vara missnöjd med mig själv längre. Det tar på tok för mycket energi.
Nu ger jag detta ett försök och hoppas att det funkar och ger lite resultat.
Måste leta upp måttbandet också och kolla om det har gett något på måtten att köra 5:2, men det tror jag för jag spänner bältet på tre hål mindre än jag gjorde innan. Måste nog bara börja äta rätt mycket bättre med.
Det går åt rätt håll iaf..
 
 

Kommentera här: