Back on track :)

Har haft en underbar sommar (kanske därför det har varit så dött här, haha).
Jag och Hugo har varit lediga tillsammans i 6 veckor, och Johan har varit hemma med oss tre av dem. Har blivit mycket lekplatshäng med kompisar, lite bad, en visit på Härings slott för att fira min mors 60årsdag, och lite annat har hunnits med, tex så har Johan rivit vår altan och börjat bygga en som är hela 56 kvadratmeder. Där kommer vi ha det bra nästa sommar.
 
Jag klarade även terminens sista tenta, som var immunologi, vilket var otrologt skönt. Dock har lyckan över att ha sommarlov skuggats något av att jag hade en omtenta i BMB kvar att göra. Nåväl, tentan skrevs den 21 augusti, och det var en otrolig lättnad när jag fick veta att jag klarat den. Hade jag inte gjort det så hade det blivit ett ofrivilligt studieuppehåll vilket hade känts otroligt tufft. Men nu har jag fått nya krafter och det här året kommer bli mycket mer harmoniskt, det är jag övertygad om!
 
 
 

Kommentera här: