Get up, wake up

Sådärja, en mycket bättre dag idag.
Är visserligen jobbhelg den här helgen, och jag är tröööött. Men känns rätt ok ändå. I övrigt så var jag och beställde en ny bil i torsdags. Den levereras i november. Gissa om jag längtar. Det är en liten, fullutrustad hybrid, och alldeles, alldeles underbar.
I övrigt är jag och Johan lediga samtidigt nästa helg, vilket är väldigt ovanligt i vår familj nuförtiden. Förhoppningsvis blir det lite ändring på det nästa år. Vi ska försöka ha en riktig familjedag och jag längtar verkligen. Kanske gå på något museum och bara göra trevliga saker tillsammans.
Sen blir det väl lite bygg på altanen och gissar jag. Johan har ju nästan gjort den helt klar, han har slitit som ett djur verkligen, vilket jag uppskattar så sjukt mycket. Några plankor är det dock kvar och dem ska vi försöka sätta. 
 
 
 

Kommentera här: